Pod patronatem kulturaonline.pl
Jesteś w: Strona główna > Artykuły > Ojcowski.pl: Wielkie głosowanie

Ojcowski.pl: Wielkie głosowanie

2011-09-07 red

Ojcowski.pl.html
 
Jak wypromować urlop ojcowski? To pytanie zadaliśmy Wam kilka tygodni temu, zapraszając do konkursu (szczegóły tutaj). Poniżej przedstawiamy 5 prac wybranych przez jury. Zwycięzcę wyłonicie Wy - biorąc udział w głosowaniu.

Wybierzcie projekt, który najbardziej się wam podoba. Oceńcie, który z pomysłów jest trafiony, czy ma szanse na udaną realizację i wreszcie, czy odniesie oczekiwany efekt - powiadomić jak najwięcej młodych tatusiów o przysługujących im dodatkowych dwóch tygodniach z dzieckiem. Bardzo czekamy na Wasze głosy.

Kliknijcie TUTAJ, żeby zapoznać się z finałowymi projektami.

#sonda#


Przypominamy, że konkurs dotyczy pomysłu na kampanię społeczną promującą wykorzystanie urlopu ojcowskiego. Przeznaczony był dla każdego - bez względu na wiek i wykonywaną profesję. Prace należało przesyłać do 20 sierpnia. Projekt dotyczył: baneru internetowego, plakatu, ulotki, hasła promocyjnego, scenariusza spotu filmowego, reklamy społecznej.

Na konkurs wpłynęły 23 projekty. Najwyżej oceniona została praca Aleksandry Stoleckiej (400 punktów), ale tak naprawdę o wygranej zadecyduje Wasze zdanie. Głosowanie trwa tylko do 15 września.

Więcej o idei urlopu oraz wiele przydatnych tematów około dziecięcych znajdziecie na Ojcowski.pl



  








Komentarze
  • Urlop ojcowski to dobry pomysł, zwłaszcza w przypadku gdy kobieta zarabia więcej niż mężczyzna i nieobecność w pracy uszczupla przychody. Do tego nawiązuje się mocniejsza więź między mężczyzną i dzieckiem.

  • Ja również uważam, że urlop ojcowski to bardzo dobry pomysł. Nie lubię takich ścisłych podziałów na zajęcia tzw. kobiece i zajęcia męskie. Uważam, że mężczyzna może się w tej roli sprawdzić tak samo dobrze jak kobieta, a pewnie nawet dużo lepiej niż niejedna z pań :)

  • Szkoda, że nie został pokazany żaden "męski projekt" , wszystko zgłosiły jednak panie i to wszystko rozgrywa się naprawdę pomiędzy 3-osobami. Jako małą dygresję dodam, że redakcja właściwie sugeruje i kierunkuje głosujących do projektu pani Stoleckiej, mówiąc ze jej propozycja została najwyżej oceniona przez redakcję. To nie daje równych szans!

  • Uważam że pomysł z wlepką jest super - bo poprzez dystrybucję przez szpitale trafiłby do grupy bezpośrednio zainteresowanych czyli rodziców którym właśnie przyszło na świat dziecko. Promocja poprzez wątek serialowy może i ok, ale seriale na szczęscie nie każdy oglada :)

  • nie no inicjatywa jest świetna i oby było takich więcej

  • Nie oszukujmy się, z urlopu i tak wiele tatusiów nie skorzysta, nasze społeczeństwo polskie wychowane jest w stereotypie ojca w pracy i matki z dzieckiem..

  • Uważam, że pomysł z wlepką jest świetny. Wlepkę można umieścić na rożnych produktach związanych z pielęgnacją, opieką, zabawą z maluchami przez co przesłanie trafiłoby do szerokiego grona odbiorców. Biega ojców jest ciekawy, ale trzeba wziąć pod uwagę, że do biegu ojców z dziećmi potrzebne są przystosowane wózki. Chyba, że w biegu brać będą udział sami ojcowie, a dzieci pozostaną (znowu) pod opieką mam. Co do pomysłu z serialem to uważam, że przyszli lub młodzi tatusiowie raczej oglądają ich nie wiele. Podoba mi się także hasło nr 1, ponieważ jest bardzo dobrą grą słowną i dobrze wyglądało by na bilbordach :)

  • Wlepka- ok. Co do hasła to też uważam ,że musi być krótkie i mieć w sobie coś. Jeśli chodzi o bieg ojców - też mam taką samą wątpliwość co D., wózek musi być przystosowany, bo inaczej jest to niewygodne i niebezpieczne...

  • Świetny pomysł, żeby promować urlop ojcowski (jak dobrze, że nie pojawiła się znów ta okropna nazwa "urlop tacierzyński"). Może na razie rzeczywiście nie wielu panów skorzysta z urlopu, ale kropla drąży skałę. Już teraz widać coraz więcej tatusiów z dziećmi na placach zabaw i w parkach.